Translate

جمعہ، 14 جون، 2013

ہر پل میرے ساتھ مولا تُو ہی تُو




میری صبح بھی توُ میری شام بھی توُ

میرا سُکھ بھی توُ   میرا آرام بھی توُ
میرا جسم بھی توُ میری جان بھی توُ
میری روح بھی توُ میراایمان بھی تو
ہر  دم ، ہر جاہ، ہرآن ، توُ  ہی  توُ
ہر پل میرے ساتھ مولا توُ ہی توُ

میرا عشق بھی توُ  میرا  انعام بھی توُ
میری پیاس بھی توُ  میری آس بھی توُ
میرا  سُربھی توُ  میری آواز بھی توُ
میرا سنگیت بھی توُ  میرا  سازبھی توُ
ہر  دم ، ہر جاہ، ہر آن ، توُ  ہی  توُ
ہر پل میرے ساتھ مولا توُ ہی توُ

میری جستجو  توُ ،  میری آرزو بھی توُ
میرا  علم بھی توُ  میراعمل بھی توُ
رحمان  بھی توُ اور رحیم بھی توُ
غفّار بھی  توُ  اور غفّور بھی  توُ
ہر  دم ، ہر جاہ، ہرآن ، توُ  ہی  توُ
ہر پل میرے ساتھ مولا توُ ہی توُ

میرے ہاتھ اُٹھے ہیں دُعا کے لیے
میرا سر بھی جھُکا  ہے  پناہ کے لیے
بخش دے اے مالک  گناہ میرے
تھام لے ہاتھ میرا تو ُ سدا کے لیے
ہر  دم ، ہر جاہ، ہرآن ، توُ  ہی  توُ
ہر پل میرے ساتھ مولا توُ ہی توُ
 ثمینہ طارق



جملہ حقوق بحقِ خوشبو کا سفر©محفوظ ہے۔



کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں